Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: Korke
Data: 2012-01-12 12:29:43
Pabandziau nupiest kaip as supratau konkrecia situacija su konkreciomis
vietomis automobiliu. Pasizoominkit jei ka, nes gali nesimatyt. Ir va
cia as nesuprantu kuo randonas nepatenkintas signalizdamas ir noredamas
ipiesti i sona zaliam.
Nes situacijos aprasyme aiskiai parasyta, kad zalias buvo priekyje per
puse korpuso, taigi raudonas niekaip negali buti jau ivaziaves i zieda
ir visais ratais buti zieno antroje juostoje.