Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: mykolas
Data: 2012-01-07 16:02:29
na tiesa, viskas, bet as gyvenu pries operos teatra ir kasdien isvaziuoju I
zieda ir tikrai niekaip nesuprantu sviesoforu ten.

isvaziuoti gali pagal sekcija, bet paciam ziede dar sviesoforai

"Nitro"  wrote in message news:je41n3$bo0$1@trimpas.omnitel.net...

Nebuvus tam ziede gal sudetingiau suprast, bet galyma mazdaug primesti
proporcijas - nepavyktu tokiom trajektorijom is 3 juostos vaziuojant
atsidurti visais 4 ratais 2 juostoje ir tada durti man (ar kitam salia
vaziuojanciam) i sona, nebent auto smarto dydzio (ir driftcar'o pasukamuma
turi).

O siandien ryte vel panasi situacija, tik si karta masinu buvo daug ir gavau
bilieta i tolimesnes eiles :) Tad primeciau kur butu susilietimo/susidurimo
vieta. 3 juosta ir 2 juosta vaziuojantys automobiliai sonais susiglaustu
ziede mazdaug ten, kur susikerta zalioji trajektorija su bruksnine linija
skiriancia antraja ir pirmaja ziedo eismo juostas (zr. attach).

"Jonas"  parašė naujienų news:je3mei$qkh$1@trimpas.omnitel.net...

Taip kaip nitro nupiese, tai ~15 metru iki "ivykio" merga jau vaziavo savo
juosta. Nitro I ja tik rikiavosi.
Ble kur ten emaila siust reikia, kad pocilininkai isdestytu savo poziuri I
problema?

"Korke"  wrote in message news:je3kf7$neh$1@trimpas.omnitel.net...

Mjo... su tokiais konkreciais pacanais kaip jonukas ir kyla problemos...
Apie konkretu paveiksleli, o is ko tu nusprendei, kad merga JAU vaziavo
ANTRA juosta ? O kodel ne PIRMA, ir joje nesugalvojo pistelt nitro i
sona, kodel lauke iki antros ?
Uzlindimas butu jei "zalias" bandytu isipiesti i pacia kairiausia ziedo
juosta.

Siaip sioje vietoje nors horizontalaus zymejimo daxuja ir taip, reiktu
trajektorijas zymincio zymejimo irgi (toks kur matosi ten prie dvieju
pirmu isvaziavimui skirtu juostu. Butu kaip ir aiskiau. Toks pvz yra
Giraites ziede atvaziuojant nuo lazdynu tilto, kad obuoliai atvarantys
is ten trecia juosta (is triju), vaziuodami i zieda ivaziuotu i pacia
kairiausia ziedo juosta, vaziuoajntys antra i antra.