Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: Korke
Data: 2011-12-30 15:39:42
svarbiausia, kad kolega isisamonintu teisingai persirikiavimo procedura
toje vietoje.
Teisingas var. butu - ivaziuojam abu lygiagreciai i zieda dviem juostom,
jis pirma as antra, abiem reik vaziuot tiesiai, as varau antraja, jis
pristabdes, praleides mane ir jei uz mes kas antra vare persirikiuoja i
ja ir vaziuoja ziedu.
Blogas var. butu -   ""--""---"" , jis pirma as antra ir jis
nestabdydamas "rikiuojasi" i antra su intencija, kad as turiu slinktis
automatiskai i trecia. Tai vat gal apturejes tokiu potyriu (budamas
abiejuose vaidmenyse ivaziuojancio) kolega dabar ir klysta mazumele.

O aplamai tai patinka man trumpint gudrasiknius tokius pirmaeilininkus
labai, ypac jei is stovimos padeties pradedamas kartu judejimas, starto
nepramiegi ir taip graziai per puse korpuso pirmaudoamas "palydi"
gudruoli i pirma isvaziavima arba priverti praleist visus antra
vaziuojancius pries i ja jam ilendant.