Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-30 15:54:14
Siaip cia kiek bebutu diskutuota apie ziedus, bet dauguma vistiek nemokejo
ir nemoka jais vaizuoti. ir apskritai ne visi paprasta zieda yra mate bei
isivaziduoja kad issukimas is jo privaloma spirmoje sankryzoje

"Korke"  parašė naujienų news:jdkeuu$i76$1@trimpas.omnitel.net...

svarbiausia, kad kolega isisamonintu teisingai persirikiavimo procedura
toje vietoje.
Teisingas var. butu - ivaziuojam abu lygiagreciai i zieda dviem juostom,
jis pirma as antra, abiem reik vaziuot tiesiai, as varau antraja, jis
pristabdes, praleides mane ir jei uz mes kas antra vare persirikiuoja i
ja ir vaziuoja ziedu.
Blogas var. butu -   ""--""---"" , jis pirma as antra ir jis
nestabdydamas "rikiuojasi" i antra su intencija, kad as turiu slinktis
automatiskai i trecia. Tai vat gal apturejes tokiu potyriu (budamas
abiejuose vaidmenyse ivaziuojancio) kolega dabar ir klysta mazumele.

O aplamai tai patinka man trumpint gudrasiknius tokius pirmaeilininkus
labai, ypac jei is stovimos padeties pradedamas kartu judejimas, starto
nepramiegi ir taip graziai per puse korpuso pirmaudoamas "palydi"
gudruoli i pirma isvaziavima arba priverti praleist visus antra
vaziuojancius pries i ja jam ilendant.