Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: LinasM
Data: 2011-12-30 17:49:16
O as apsuksiu klausima truputi kitaip. Vaziuoju ziedu antra juosta, mane nuo
pirmos juostos visa laika skiria bruksnine linija, ar galiu imti ir issukti
i salutinio kelio pirma juosta? Juk automatiskai pries isvaziuojant is ziedo
kaip ir gaunasi persirikiavimas i pirma juosta :)
Tokia situacija jei neklystu yra Kaune, Barsausko ziede, issukant i
Petrasiunus. Ir ten nuokalneje daznai laukia ekipazas. :)