Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-05 08:52:54
Ka reiskia "nepriklausomai nuo mano padeties ziede" ? Tu pridejai konkretu
paveiksleli pagal kuri ir buvo komentuojama. Pagal paveiksleli "radonas"
automobilis jau vaziavo antra ziedo juosta, kai ten bande ilysti "zalias".
O kas del panetkiu tai mano asmenines yra tokios: jei vaziuoju raudona
trajektorija, ivazineju I antra juosta ir pypinu bandantiem uzlyst zalia
trajektorija. Jei skubu ir vaziuoju zalia trajektorija, spiriu per gaza, kad
antroj juostoj atsidurti anksciau ir nesukurti problemos nupiestos
paveikslely.

"Nitro"  wrote in message news:je28ai$gbu$1@trimpas.omnitel.net...

tai papasakok nezinantiems kaip vaziuot, nes pagal dabartini aiskinima as
tik ivaziaves i zieda galiu taranuot desinej pusej vaziuojancius
nepriklausomai nuo mano padeties ziede

"Dainius"  wrote in message news:je242v$akk$1@trimpas.omnitel.net...

Paskaicius pasidaro aisku, kad seniai laikas vel pradeti policijai teisese
skyles karpyti. trys skyles ir perlaikai.