Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-30 15:01:50
Būtent.
Žiede tas pats.

Bet autoriaus piešinys gal nėra visais atvejais taip, kaip yra realybėje.
Prieš sankryžas paprastai visos brūkšninės virsta ištisinėmis, kad net
nekiltų noras rikiuotis.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O dabar patrauk raudona kvadraciuka ir zenkla per 20 metru atgal. Tada
galima?

On 2011-12-30 14:42, bat0nas wrote:
> Mano klausimas ne apie kas kaltas dėl boom.
>
> Mano klausimas: ar galima rikiuotis iš pirmos į antrą, kai:
> - Kelio ženklas rodo iš tos juostos eismą tik į dešinę.
> - Kai kelio ženklinimas yra brūkšninis, kas lyg leidžia persirikiavimą.

Siaip tai pats atsakyk i klausima, ar sioje situacijoje galima vaziuoti
tiesiai? O jei toki vazhiavima pavadinsime "persirikiavimu" tai galima?
Lygiai tokia pat situacija ir ziede, tik kertamoji gatvi "susukta i zieda".

N. M.