Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: Korke
Data: 2012-01-12 14:30:58
aisku, ten tas pirminis piesinukas su kampuotom trajektorijom del to
matyt kad MSPaint daug lengviau linija gatava brezt nei pasirinkt kita
tipa menu brezimo :)))
Vazinek tu kaip tau atrodo teisinga...blogiausiu atveju teismas
isaiskins kas kalts :)
As tai vaziuoju kaip nurodo zenklinimas horizontalus (trajektorijas
zymintis, kurio cia kaip rasiau kazkodel nesimato ant situ juostu, tik
ant dvieju kitu yra).