Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-30 19:12:39
Nedraudžiama - taip :) jeigu yra kur persirikiuot.
Bet įvažiuok į ką nors kas važiuoja antra juosta lauk arba toliau ir bus
blogai, nes praleist turi..
Aš paprastai neįleidžiu tokių persirikiuotojų, nebent yra padorus tarpas, ar
prieš tai neatstovėjau paskirto laiko kamštyje. Kaip ir tų, kurie
nesivargina net posūkio parodyt prieš išvažinėdami iš trečios..

Aš turiu užtat kitą klausimą: Ar leidžiama sustot vidurį kelio (pirmos
juostos), nes nori persirikiuot į kitą juostą, o ten nėr vietos?