Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-30 14:58:47
O dabar patrauk raudona kvadraciuka ir zenkla per 20 metru atgal. Tada
galima?

On 2011-12-30 14:42, bat0nas wrote:
> Mano klausimas ne apie kas kaltas dėl boom.
>
> Mano klausimas: ar galima rikiuotis iš pirmos į antrą, kai:
> - Kelio ženklas rodo iš tos juostos eismą tik į dešinę.
> - Kai kelio ženklinimas yra brūkšninis, kas lyg leidžia persirikiavimą.

Siaip tai pats atsakyk i klausima, ar sioje situacijoje galima vaziuoti
tiesiai? O jei toki vazhiavima pavadinsime "persirikiavimu" tai galima?
Lygiai tokia pat situacija ir ziede, tik kertamoji gatvi "susukta i zieda".

N. M.