Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-30 14:46:34
galima neleisti persirikiuot pries nosy :)

"bat0nas"  parašė naujienų news:jdkblp$dnd$1@trimpas.omnitel.net...

Tą suprantu. Aš ir esu tos pozicijos.
Bet va kolega įsitikinęs, kad net ir esant brūkšniniam kelio ženklinimui,
persirikiuoti į antrą juostą negalima.

Bandau įrodyti.

"finito"  wrote in message news:jdkbf2$ddi$1@trimpas.omnitel.net...

galima persirikiuoti ten, kur leidžia horizontalus ženklinimas (t.y.
nekertant ištisinės juostos). Žiedas yra tas pat kaip paprasta vienos
krypties eismo gatvė, tiktai susukta ratu - taip gal lengviau bus
įsivaizduoti vairavimo principus :)