Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-11 14:08:01
Tai va, pagaliau atgavau savo teises, kartu su atsakymu:

Laba diena,

Abu automobiliai  į žiedą įvažiuoja pagal Kelių eismo taisyklių (toliau –
KET) reikalavimus. Žaliam automobiliui žiede rikiuojantis į nurodytą eismo
juostą yra privalu praleisti toje eismo juostoje jau važiuojantį raudoną
automobilį nes KET 109 punkte nustatyta, jog persirikiuodamas vairuotojas
privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima eismo
juosta ta pačia kryptimi.

Pagarbiai
Audrius Valatka

Lietuvos kelių policijos tarnyba