Tema: Re: Ar galima ziede persirikiuoti? :)
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-12 12:04:43
Tai manau savaime suprantama kad auto yra trjektoriju gale, jei raudonas
trajektorijos pradzioj, o  zalias gale, tai nera net apie koki ivyki sneket.
Realiai ten situacija gaunasi tokia kaip prisegtam paveikslely. Vienintelis
kabliukas buvo , kad jei raudonam privaloma ivazineti I ziedo krastine kaire
juosta, zalias gali buti teisus bet kokiu atveju. Kadangi pareigunai atrase,
kad ne, reiskia ivykus eismo ivykiui viskas bus kaip rase svyt - spejo
raudonas pilnai ivaziuot I juosta - jis teisus, nespejo - kliutis is
desines...

"Korke"  wrote in message news:jem8r8$d4e$1@trimpas.omnitel.net...

O tame paveikslelyje yra nupiesti auto ?
As matau tik trajektorijas kuriomis jie judejo. O kuriuo laiko metu
kuris kur buvo ? Gal zalias jau buvo zalios trakejtorijos gale, o
raudonas tik pradzioje ? Nematant auto abieju kartu vien is trajektoriju
speju nelabai ka suprato ten.

Taip, raudonam neprivaloma, bet nemanau, kad leistina kalt i sona
lygiagreciai vaziuojanciam, net kaip rase per puse korpuso priekyje,
zaliam. Kur buvo parasyta, kad cia zalias taikosi savo priekiu trenkt i
raudono desini sona?