Tema: Re: Ar galima žiede persirikiuoti? :)
Autorius: svyt
Data: 2011-12-31 16:36:38
cia anksciau taip buvo, pries 3 metus taip ziedus perpaise kad nera ne vieno
vairuotojo kuris tiksliai zinotu kaip per tuos ziedus vaziuoti. is paradziu
man tai visai patiko visi pasimete, ir jei vaziuoji drasiai visi visad
praleidzia. Ir dar dabar va kiek gincu kyla, kiekvienas turi savo nuomone, o
kelio zymejimas, zenklai, sankryzos privalo but be dviprasmybiu ir gincu,
juk ir cia gincijasi ne automokyklos mokiniai, o vairuotojai turintys
vidutiniskai 10 metu staza, kasdien vairuojantys automobili minetais
ziedais. Sitiek zmoniu nepasirenge vairuot automobili?

--
vyt/ /