Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Sail
Data: 2014-02-05 10:21:16
Nagi pavardink, kas potencialiai is naujoviu kabint galetu.

Tokia huinia dabar muzikoj, net liudna. Iseina kazkokia qrva ar kelios su
obtiazkem, beibi beibi prie metalinio stulpo paveblena ir viskas.
As ju net atskirt vienos nuo kitos negaliu, tarsi kinietes kazkokios butu.
Ir ant kiekvienos snukio parasyta - "paziurekit kokia as grazi ir protinga
ir kaip gerai dainuoju"

Anksciau kur ne grupsas, ten savas stilius ir iskart tai matydavosi.