Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-29 23:23:21
On 2014.01.29 23:15, eMJei wrote:
> Dėl POWER, codekai, žinai aš beveik lažinčiaus, kad TU PATS aklam teste
> atskirtum Lessloss DFPC nuo kompiuterinio kabelio reikiamą kiekį kartų
> kad užskaityt testą pavykusiu :)

butum bent del kazkokiu kitokiu parases, ne power, tai butu bent jau NE
TAIP juokinga :)
akivaizdu, kad neturi absoliuciai jokio net menkiausio supratimo, kas
kaip ir kodel vyksta tam tikruose laiduose, o siuo atveju maitinimo.
tu ne tik 'kompiuterinio', bet net telefoninio aprudijusio ir blogai
prie sakutes prisukto laido nuo kazkokio kitokio neatskirtum. galim
lazintis 1:10.