Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: spak
Data: 2014-01-29 23:39:05
Butent. Cia aisku apmetys dabar mane pomidorais, bet jaunyste pamenu -
turejau S90+Korvet, buvo sovietu laikais hi-fi, sunku buvo gaut dar, ypac
pastaraji. Sitas setupas GROJO, ir pakankamai shvariai, bachka skambedavo
kaip bachka, o bosas kaip bosas prie tam tikro garso lygio, piscialkos ir
viduriai ten nekazka, bet dar ir siandien tik geriausi prisiminimai kiek
visko perklausyta. Esme visa yra pajautime muzikos. Gali have fun su
boomboxu, o gali uzsipist su lyginimais ir palyginimais.