Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: eMJei
Data: 2014-01-30 21:40:35
Tenka pripažinti , jog Nordost maitinimo laidai - silpniausi firmos
gaminiai, visai kas kita kolonėlių ir tarpblokiniai (fenomenalūs). Manęs
irgi nesužavėjo. Kažkada nusivežiau savo Kimberį pas AVD, tai jų
sistemoje man labiau tiko nei Brahma. Analogiškesnis, tamsesnis. Gerokai
pigesnis. O ir skirtumai labai lengvai jautėsi:)