Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-30 20:58:47
> Vėlgi BŪTENT. Panašu kad tikrai esi nemažai paekspermentavęs
> komplektuojant sistemą,

Na čia turiu dėkoti kai kuriems Gramofono dalyviams bei AVD salonui už
buvusias galimybes sudalyvauti įdomiose, labai naudingose perklausose,
pasisėdėjimuose.

> Panašiai su lessloss kabeliu prijungtu prie CD grotuvo - IŠKART ŽABTAI
> atsidaro, ir supranti, kokios juokingos kalbos apie aklus testus.

Dėl maitinimo laidų tai neturiu nuomonės. Kiek bandžiau visokius Nordost ir
pan. negirdėjau skirtumo. Gal, kad  bute nėra įžeminimo kambariuose.

> lygiai tokioje pačioje stadijoje esu. Baigiau su sistema (sekantys
> žingsniai - labai brangūs),

Man dar liko centrinę kolonėlę nusipirkti, kad derėtų su priekinėmis, bet
nepigi žaltys :). O šiaip tai analogiškai - taip pat jau būtų virš 10 tūkst.
Lt sumomis už komponentą. Va kartai pavarvinu seilę apie tokį :D :
http://www.thetadigital.com/casablanca_iv_controller_info.shtml

> ps.: smagu Icetomai, turėti tikrą bendramintį grupėje:)

Džiugu :)