Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: spak
Data: 2014-01-30 01:05:08
tai teip. O kaip issiaiskint, kas supranta, o kas ne? Apart mordabojaus, yra
tik mokslinis kelias, kuriuo tokie klausimai sprendziami - objektyvus
testas, kuris kontroliuos visas tavo meiles ir neapykantas. Bet sporint ir
pasitestuot tai tokie bijo. Tai taip ir liksi su savo nuomone, kaip sviesa
greiciau sklinda per tavo stiklo kabelius (-: Zhe dar ir nobely gal paimsi
kada fizikoj su savo idejom?