Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-30 23:50:52
On 2014.01.30 14:52, Dainiushas wrote:
> nu va kaip tik paklausiau Dire per tą patį SansaClip ir UE700. Realiai,
> neįsivaizduoju kokių berilių ir kosminių metalų reikia, kad taip
> skambėtų kambaryje :)

as tai beveik kasdien paklausau per dt990 + sa-610 nu ir tas nesenai
minetas usb dac. beveik pasirasyciau ant aklo testo, atspet su kokia
gitara groja M.K. :) tik butu nevisai teisinga, nes kaip ir mintinai
zinau kuriuos kurinius su kuria groja :) ta prasme norejau pasakyt, kad
as asmeniskai neesu dar girdejes koloneliu, kurios leistu tiek ir taip
isgirsti. niekur, jokiu.
po truputi rimsta kraustymosi xujnia, reiks koki 'rimtesni' dac
susirinkt. palyginsim tada adekvaciai :)