Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-29 23:50:41
> 'Nereikia net aklo testo'-ojoi...

Na jei neatskirtumėte per minėtas Focal kolonėles kur koks CA Dacmagic, o
kur koks Weis SAK ar kok Ayre-QB9 SAK, tai ką aš žinau...

> Cia ir yra visa esme, apie tai kruvos moksliniu straipsniu parasyta,
> eksperimentu pridaryta.

Aklas AB reikalingas tik kai lyginami "panašūs" gaminiai, bet kur
akivaizdžiai aišku, tai nėra ko žaistis su jais.

> Turiu dar perdaryta ant LiPo batareiku Hiface USB transporta.

Šitas nėra neutralus keitiklis. Bandžiau Hiface 2 ir SOTM. Man
vienareikšmiškai SOTM geresnis kaip USB->SPDIF keitiklis, nes neutralus. Jį
ir naudoju iki šiol.

Testavimais ir senai nebeužsiimu, nes jau atsirinkau, kur pelai, o kur
grūdai. Mėgaujuosi filmais bei muzika ir tiek...

P.s. Jei tekstą parašysite su lietuviškomis raidėmis, pirštai nupus?