Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-03 21:32:11
On 2014.02.03 01:27, Dainiushas wrote:

> lyginant su p-n sandūrom - gausiai :)

tai kad tos p-n sanduros idarbinamos gana tiesiskam VA ch-kos diapazone.
o ir tas diapazonas siuolaikiniu tranzu labai jau nesiauras. beto,
saikingas ngr tikrai nera toks blogis, kokiu ji vaizduoja daznas 'fylas'
apie tai kazkur kazka skaites, ir kiekviena karta rasydamas i newsus
einantis i wiki prisimint, ka ta santrumpa reiskia.

> ir ką tas svoris? Problema parsivežt vieną kartą? A, na tu kraustytis
> dažnai mėgsti :)

tai as daugiau isvardinau. tas svoris kainuoja, tiesiogiai. o grot
geriau negroja. tik tiek.

> klausyk, o kur tie realūs triamping produktai?

nu va nesenai pardavinejo netgi cia newsuose kazka is K&H asortimento.

> klausyk, o tai kaip suprantu, lempinis stiprintuvas be sodelio, uždaroj
> dėžėj, jau būtų OK?

tai jie ir buvo tokie kazkada, kol buvo daromi tiesioginei paskirciai
atlikt. t.y. nebuvo ten jokio fengshui ir papildomos emocijos del lempu.
dezute tiesiog stiprino garsa. po to istobulejo tranzai ir atsirado
mazesnes ir lengvesnes dezutes. bet tam, kad sukurt papildoma emocija,
lempos persikrauste is dezutes ant dangcio. ir dar uz tai ne vienas
gerokai primoket pasiruoses. siaip as cia nesistengiu tau kazka irodyt
jei ka :) tau tai norma, nu ir ok. man tai - kvaila ir beprasmiska, bet
nebutinai tai kazkam turi buti idomu.