Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: eMJei
Data: 2014-01-30 20:13:38
2014-01-29 23:50, Icetom rašė:

> Na jei neatskirtumėte per minėtas Focal kolonėles kur koks CA Dacmagic,
> o kur koks Weis SAK ar kok Ayre-QB9 SAK, tai ką aš žinau...

Būtent. Tik nesuprantu kodėl tik mudviem tokie akivaizdūs dalykai, TOKIE
AKIVAIZDŪS?

> Aklas AB reikalingas tik kai lyginami "panašūs" gaminiai, bet kur
> akivaizdžiai aišku, tai nėra ko žaistis su jais.

Vėlgi BŪTENT. Panašu kad tikrai esi nemažai paekspermentavęs
komplektuojant sistemą, nes vienas esminių faktorių. t.y. paisjungi ir
labai AIŠKIAI matosi akivaizdūs dalykai. Panašiai su lessloss kabeliu
prijungtu prie CD grotuvo - IŠKART ŽABTAI atsidaro, ir supranti, kokios
juokingos kalbos apie aklus testus.

> Testavimais ir senai nebeužsiimu, nes jau atsirinkau, kur pelai, o kur
> grūdai. Mėgaujuosi filmais bei muzika ir tiek...

lygiai tokioje pačioje stadijoje esu. Baigiau su sistema (sekantys
žingsniai - labai brangūs), pildau fonoteką. Tiesa kirba mintys apie
ausinių sistemą...

ps.: smagu Icetomai, turėti tikrą bendramintį grupėje:)