Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: ABLomas
Data: 2014-01-30 06:05:15
On 2014.01.29 23:46, eMJei wrote:
> skirtumas tik tas kad aš savo sistemoje turėjau galimybę palyginti
> Lessloss DFPC su "kompiuteriniu", o tu kaip suprantu ne?

Bb ten turėjai, o ne palyginimą.
Kai kažkada anksčiau čia buvo ne viena diskusija - mes gi siūlėm
susimest ir padaryt rimtą testą. Aklai lygint maitinimo kabelius, kt.
"audiofilinę" įrangą.
Tik kad kažkaip tų norinčių labai staigiai neliko, visi audiofilai
nusimuilino nuo konkretaus pasiūlymo.

Tai jei ten pats sau lyginai žiūrėdamas į kabelio apipavidalinimą - tai
jo, tikiu kad galėjai "teisingai" palygint ir padaryt "teisingas"
išvadas. O ir skirtumas labai jaučiamas buvo =)