Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: spak
Data: 2014-01-29 23:22:33
'Nereikia net aklo testo'-ojoi... Cia ir yra visa esme, apie tai kruvos
moksliniu straipsniu parasyta, eksperimentu pridaryta. Zmogus - ziauriai
patikli butybe, ant sito principo sukasi visas pasaulio biznis, kitaip per
filma neziuretum puse valandos reklamu :) Paziurek i siaures korejiecius -
po teisingos reklamos net zudyt uz ta parsiuka pasiruose, panasiai kaip ir
gerai ielektrinti 'audiofilai' (-:
NB-teisingas dvigubai aklas testas ilgai uztrunka, abejoju ar kada tuom
uzsiemei. Visa kita yra tik zodziai. Kazkada pats buvau ten, kur ir dauguma
'audiofilu' - svaigdavau apie scenos gylius, plocius ir kt. Pasitestavus
rimciau, teko pripazint, kad smegenys-gudrus dalykas :)

Pas mane kelios sistemos, daug visokiu nepasiteisinusiu audiofiliju
isparduota jau,  siai dienai ramiems klausymams naudoju anglu hifi- Ruark
Talisman II + BW Aura stiprintuvas + RME HDSP9632. Turiu dar perdaryta ant
LiPo batareiku Hiface USB transporta. Bet rimtesniems testavimams pasitikiu
tik savo AKG k701 su Shanling solid state ausiniu siprintuvu. Tiesa, tuom
jau senokai neuzsiimu, bo geriau klausyt muzikos :) (jau laukiu pastabu apie
tai, kokia piguva pas mane ir kaip as gyvenimo nemates) (-: