Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Gediminas
Data: 2014-02-03 21:35:45
> ta prasme visas postas - 'gali but taip, gali kitaip'. taip rasyt nera
> jokios prasmes. as tai stengiaus rasyt konkreciai, apibendrintai,
> glaustai, argumentuotai. tu pavadinai tai kategoriskumu. as ivardinau
> ESMINIUS minusus SE, skirtumus tarp PP ir tai, kas nera PP skiriamasis
> bruozas. be abejo, niuansu ir subtilybiu yra daug, galima ne viena knyga
> prirasyt, bet kam tai reikia akcentuot? kodel neakcentuot ESMES?
> juk knygu jau yra prirasyta, jas reikia skaityt, o ne perrasinet newsuose.
> perskaicius visus tavo 'teiginius' as viso labo viena vieninteli
> [...]

Cia gal ir nevisai i tema, bet apie lempas. CodeC zinok lempos yra
nepamainomos gitaru preampuose. Overdrive (fuzz, distortion) efekte. Kai
sustiprinama per daug iki maitinimo itampos lempos labai graziai
uzlanksto signala. Na is sinusos staciakampio taisyklingo nepadarysi. Ir
tai duoda gitarai savotiska siltumo, minkstumo jausma. Uzteko viena
karta paklausyt, kad atskirti lempini nuo tranzistorinio preampo
skambesi. Cia kalba eina apie overdrive efekta. Kol grojama tyliai be
jokiu kraipymu tiek lempa tiek tranzas skamba vienodai (ar panasiai).
Aisku ne vienodai, nes kiti komponentai irgi inesa savo dali.\

Aisku siais laikais su DSP galima ta pati isspausti. Bet lempos ten
sekmingai tebenaudojamos.