Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-29 22:57:33
> Bandei akla testa su kruva modeliu?

Neretai, kai naudojama "etaloninė" garso sistema su didelės skiriamosios
gebos kolonėlėmis ir t.t., pvz. Focal Utopia serijos, nereikia net aklo
testo, kad atskirti pelus nuo grūdų.

> (aisku, prie salygos, kad spl idealiai suvienodinti su voltmetru ar spl
> meteriu - net labai mazas garso lygio skirtumas keicia visus ispudzius).

Taip, suvienodinus SPL.

> Pradiniam testui siulau savo visa aparatura (transporta+dac) aklai
> palygint su $30 Sansa clip (-: Gali but siurprizu.

Man įdomu, kokia garso sistema (jei sutinkate atskleisti) pas gerbiamąjį,
jei Sansa Clip lyginant su transportu+SAK skamba taip pat?