Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-31 22:21:48
On 2014.01.31 18:49, eMJei wrote:
> jeigu taip rimtai, tia kazkada kai vaikas buvau , buvo gamtos svente,
> zaidem zaidimus. Vienas ju, uzrishus akis atpazinti suvalgyta darzove.
>
> Uzrstom akim kaliaropes gabaliuka ivardinau kaip morka.
>
> Klausimas Codecui, ar ivykus tokiam FAKTUI, viskas, visuose patiekaluose
> kuriuose dedama morka, man deti kaliarope "nes koks gi skirtumas"?
>
> Aciu uz atsakyma.

sorry, apie morkas ir kaliaropes tikrai nepakomentuosiu.
zinau tik tiek, kad zmogaus skonio suvokimas labai kaitaliojasi ir
priklauso nuo daug dalyku. ka pries tai valgei, gerei, sportavai,
pavargai ir pan.
siaip paemus, morka nuo kaliaropes skiriasi kaip diena ir naktis.
as laisvai pasirasyciau ant aklo testo. pries testa paprasyciau duoti
paragaut vienos ir kitos, kad tikrai zinociau, kad ne kazkoki izdivona
su is kazkur istraukta beskone morka/kaliarope daryt ruosiesi. o tada
galetum risti man akis, ir pakaitom duoti nors ir 50 gabaliuku. manau,
kad sutikciau su ta pacia stavke 1:10 kaip tau siuliau. bet tau vat net
pagalvot apie tai baisu. nes zinai, kad nichuja tu to laido savo
neatskirtum nuo jokio kito.
todel cia ir yra atsakymas - tu tiki ir perki beprasmius dalykus, bandai
save ir kitus ikitint, kad ten yra prasmes. o pasiulymo tai patikrint
baidaisi is tolo, kaip ir visi kiti tokie pat.