Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-30 23:12:30
On 2014.01.30 22:50, eMJei wrote:
> jum reikia praetį tą sunkų kelią kaip icetomas pvz. patiems lysti
> kažkaip , domėtis, jeigu toks interesas. man jis buvo taip pat. po
> pirmos rimtos kabelių kainuojančių daug nulių perklausos, su rimtais
> vyrais, tvirtai galiu pasakyt - NIEKO NEGIRDĖJAU. BET TAI neatmušė
> entuziasmo eiti toliau. Ir nepuoliau į forumus rėkti savo tiesų - sakiau
> ir sakau kaip yra.

kaip nepuolei. ka dabar darai?
tiesa yra vadoveli parasyta.
o tai ka tu sneki, yra tikejimas, absoliuciai identiskas religijoms.
ten irgi pirma karta nieko. poto ir jausti pradeda, ir matyti. ir
apseda, ir isvaro. ir kas tik nenutinka. ir dinozauru nebuvo, ir zmones
iskart grazus neplaukuoti is debesu nukrito. ir tu jiems irodyk, kad jie
durniai.
visi audio fanatikai labai nemegsta 'nuvalkioto' zodzio - placebo.
patikek, tai labai stiprus jausmas, ir tu esi jo auka. tiesa tokia -
trumpa ir paprasta. kadanors suprasi.