Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-02 10:00:03
ok, cancel dat, atsidariau win exploreryje:

dar kart atsiverchiam shita http://www.stephenjaygould.org/ctrl/news/file002.html
ir pasizhiurim metus kuriais gyveno minetieji autoriai.
Kas del pvz Niutono - Ish jo mokinio Clarko ir Leibnizo korespondencijos rashiau bakalaurini darba, taigi shiek tiek zhiniu apie ji turiu - vieninteliai kliedesiai apie asmenini dieva jo darbuose atsirado jau priesh pat mirti, iki tol jis principijoj rashe tik apie kazhkoki kureja, kuris prisuko visata ir paliko - daugiau i ja nesikisha. Beja tas pats leibnizas ji buvo apkaltines ateizmu ir tautos traukimu nuo dievulio (del ko leibnizas su niutonu nesutare manau nereikia pasakot:). O leibnizas, man asmenishkai nera autoritetas.

Taigi vienintelis chia tinkantis asmuo yra Plankas, kuris buvo religingas. http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Planck#Religious_view
Bet tas jo religingumas buvo kaip reliktas, kaip protiniai dantys - artefaktas, kurio jis nesugebejo atsikratyti.

Kas del Hawkingo chia tikslios jo citatos:
http://atheism.about.com/library/quotes/bl_q_SHawking.htm
Hawkingas yra agnostikas (todel, kad tai populiarus stand pointas - neturi tokio neigiamo visuomenes pozhiurio kaip ateistas). O jo citatose naujodamas dievulis tera metaforos.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking#Religious_views

Labai gerai yra pasakes Dawkinsas, kad kai jis gules "mirties patale" jis gules su diktofonu, kad paskui bazhnychia nepaleistu gandu, kaip apie Darwina ir kitus, kad jie man pradejo shauktis dievulio ir atsisake savo velnio pazhiuru..:)