Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: lingus
Data: 2010-03-01 11:25:06
Roberc wrote:

> Kas sveikiau - labai subjektyvu.
> Paaiskes tik netrukus po to kai "padesim sauksta".
Kol kas jums nesisekė nuspėjinėt ateities, tai gal padėk į šalį savo
krištolinį rutulį "Nostradamus'ai"...
> Sprendziant is paties samprotavimu - biologine gyvybes forma yra
> baigtine, reiskia nebepaaiskes.
Žmogus visuomet evoliucionuoja, yra keičiamas technologijos ir dabar jau
yra visai kitoks nei buvo prieš kelis šimtmečius. Dabar didesnę pasaulio
dalį mes suprantame įrankių pagalba. Vien plika akimi nematome pulsarų
ar mikroorganizmų pasaulio taigi ar mes didžiąja dalimi dar vis
biologinės būtybės?. Aš laukiu kada technologija man leis pažiūrėti ir
ten kur dabar atrodo neįmanoma pvz. n-tajį matmenį. Mano subtilia
nuomone neišvengiamai artėjam į "Human v2.0".
> Tikrai turetu buti baisu gyvent tokiam pasauly kuriame jauties tik
> mastanciu kaulu/zarnu ir odos rinkiniu pasmerktu prarast viska ka iki
> biologines mirties supratai ir padarei.
> Desperacija.
> Uzuojauta.
Tavo nuomone apgaudinėt save tokio lygio istorijomis kurias gali
suprasti jau ir 8-metis vaikas nėra desperacija? Vienintelis tokio
tikėjimo pagrindas yra baimė, o baimė vienas labiausiai atvirą mąstymą
varžančių faktorių. Būtent šiuolaikinis mokslas, o ne lotyniškų
eilėraščių murmėjimas rimtu veidu per paskutinį šimtmetį žmogaus
gyvenimą prailgino dvigubai, taigi aš linkęs pasilikti šioje komandoje :)