Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-01 10:53:41
Tikrai taip, yra zhymiai basiau gyvent realiame pasaulyje, negu pasaku ir ishsigalvojimu. Yra labai sunku pirma kart ishsilaisvinti ish grazhaus mito apie senelius shalchius, dievulius ir pomirtinius gyvenimus ir kartais, kai aptemsta samone, ash pamislyju kaip gera yra save apgaudinet... kazhkada dar univeroj buvau net kazhka panashaus i eilerashti apie tai parashes (ish atminties):

-Visur aplinkui purpurinis rūkas,
-Nudažęs viską patraukliom spalvom
-O jo skleidėjas - ilgas juodas rūbas,
-Gyvenimą paaškina pilnai maldom

-Juk juodas rūbas išmintingas,
-Jis visažinis ir galingas
-Jis žino, kaip pras'dėjo visata
-Ir net kokia palaima laukia mūsų danguje.

<... nepamenu gabalo:)>

-Bet vieną dieną išsisklaidė purpurinis rūkas,
-Aš supratau, kad tiesą slėpė jis.
-Akis melais mums degino juodasis rūbas
-Negreit mūs akys vel sugis...