Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: lingus
Data: 2010-03-01 14:36:16
rimantas wrote:
> Kažkodėl man šitas jau visai panašu į religijų pasakojimus apie kitus
> pasaulius, dvasias ir dar kažką.
Kitus pasaulius? kažkada žmonijai Mėnulis buvo kitas pasaulis (daliau
vis dar yra) apipintas bauginančiomis istorijomis, ir būtent tik
mokslinio metodo dėka mes tas dvasias išvaikėm.

> Ir net sakyčiau panagrinėjus religijas jos pranašesnės, nei šita hipotezė.
> Nes visose pasaulio religijose aprašomi panašūs dalykai. Galima teigti, kad
> nepriklausomi stebėtojai visame pasaulyje stebėjo kažką.
Kažką skirtingo priklausomai nuo geografinės, kultūrinės padėties ir
pan... ir būtent tose vietose kur nesugebėjo paaiškinti skyles užkamšė
Dievo istorijomis. Taigi mano subtilia nuomone nesupratimas nėra pranašumas.

> Manau, kad  mokslo reikalas būtu ne kažką neigti, o aiškintis, kas tai
> galėjo būti.
Mokslas būtent tai ir daro! Nes kiekvienam įrodyti, kad kaip Toxis sakė
  "Liubarto gatves 14 name NEpuotauja smurfai pedofilai" būtų neįmanoma.
Šios mūsų blevyzgos nėra mokslas.

> Tik panašu, jog kartais mokslo žmonės pikti ant religijų dėl
> savo silpnumo - neturi priemonių nieko panašaus patikrinti.
Religijos moksliniu metodu yra tiriamos religijotyros, neurologijos,
psichologijos taigi iš mokslo pusės pykti nėra ko, religijos laikomos
keistu fenomenu kaip žmonės bandė paaiškinti pasaulį iki moksliniais
laikais. Pykstama ir konfliktai kyla dėl to, kad tas Bronzos laikų
gyvenimo normas bandoma prikišt dabartiniais laikais.