Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-02-25 13:55:51
visgi norechiau komentaro ir i shiuos, praleistus, nors ir ne visai patogius mano teiginius:
"
Jei teigiat, kad zhmonija prikure daug pavadinimu vienam dievui, kodel gi ta pati zhmonija del savo silpnumo ir nezhinojimo negalejo sukurt ir pirmojo dievo?
"
> 2. Tobulėjimą pripažino? Taip - žmonija auga (tobulėja) panašiai kaip vaikas tampa suaugusiu ir po 20000 metų palieka motiną Žemę.
"
Ish kur toks skaichius? Ir su vaiku labai nebloga analogija, zhmogus auga, budamas vaiku, jis tiki daugeliu simplifikuotu dalyku - dovanas atnesha kaledu senelis, vaivorykshte/vejas/mirtis/zhvaigzhdes - tai dievulis. Paskui zhmogus suauga ir pradeda galvot ir sugebet suvirshkint sunkiasnes savokas, ar kompleksinius dalykus reikalaujanchius intelekto galiu - tada jis atsikrato visu vaikishku artefaktu, kaip tikejimas kaledu seniu ar dievuliu. Deja kai kurie zhmones uzhstringa infantilishkume niekaip negaledami atsikratyti kai kuriu vaikishku dalyku - mylimiausio vaikishko zhaislo, vaikishko 'adijaliuko', ar dievulio...
"
taip pat ishsaishkino:
> - Taip, is tiesu, esama ir "amzinosios mirties", kaip Jus sakote "egzistencijos pabaigos".

ish kur pastarieji duomenys, gal turite koki nors respektabilu shaltini kuriame yra nuodugniai aprashyti eksperimentai, kuriuos atliko teologai (mano supratimu neuzhtenka vien prie bet kokio zhodzhio pridet shakni -logos, kad tapti mokslu, tam reikia ir vadovautis bendrai priimtais metodais) ar dar kas nors, kurie patvirtina tokio teiginio tikruma. Nes mano turimi empiriniai duomenys sako, kad "kolkas ish _tikros_ mirties (ne komos, ar kitos organizmo stadijos kuria del nepakankamos kompetencijos galima palaikyti mirtimi) niekas negrizho" taigi del pakankamo kiekio patvirtinamu duomenu nebuvimo kolkas galima teigti, kad mirtis yra samoningos egzistencijos pabaiga (taip, chemija ish kurios susideda organizmas niekur ne dingsta del to pachio aristotelishko 'ex nihilo' - bet mes kalbam apie samoninga busena) QED. Jei turite kokios nors kitokios eksperimentais ar skaichiavimais patvirtintos informacijos - nelaikykit jos sau - zhmonija tikrai bus dekinga!

> Visiskas nemirtingumas siame fiziniame pasaulyje neimanomas (arba reikia tapti kazkuo kitu),
> bet imanoma egzistencija pratesti gana ilgam, zemesniu formu mirtingumo saskaita.

Aukshtesniuju gyvybes formu egzistencija ir yra palaikoma zhemesniuju givybes formu saskaita - kol zhmonija nesugebes fotosintetinti arba pilnai susintetini maisto. Taigi shis jusu teiginys tera tushchia tautologija. Nors, jei atvyrai tautologijos, shiaudiniu baidykliu 'fabrikai', ar nepralenkiamieji ad hominem argumentai yra nepamainomi kiekvieno saves gerbianchio religinio apologisto irankiai (weapons of choise).

> Tokio "nemirtingo" objekto mirtis jau tikrai buna "egzistencijos pabaiga",
> nes per ta ilga laika jis paprastai istrupina (isbarsto) visa dvasinguma (meile).

Vardan tolimesniu nesusipratimu vengimo norechiau, kad apibrezhtumete zhodi dvasingumas, nes deja mano zhodyne jis tera tushchios vietos uzhpildinys (place holder) - jus turite omenyje transcendencine spinozos substancija, ar kazhka transcendentalishko?

> Resume: gyvenima galima (tikslinga) prailginti tik tiek, kiek to verta dvasia (samone).

ir kur gi galima butu rasti ta vertes mata? kur jis uzhrashytas? Man idomu, nes ash planuoju gyvent tiek ilgai, kiek man leis aplinkybes bei mokslas. Bet gal kur nors parashyta, kad ash to nevertas - man tiesiog butu idomu suzhinot (ash be abejo tuo vistiek nesivadovausiu, bet pazhiuret tai idomu)