Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-01 10:53:41
religija yra institualizuotas tikejimas. Prieš tikėjimą, kaipo tokį (asmeninį, nenendantį į niekieno gyvenimą ir YPACH į valstybės valdymą, ar mokslą), aš neturiu nieko prieš. Lygiai kaip aš neturiu nieko prieš bondage, homoseksualuma, swingerius ir pan. Kai tik jie pradės pasakot, kad jų ir tik jų gyvenimo būdas yra vienintelis tinkamas, visi kit i degs pragare - ash pradesiu burnot ir priesh juos:).

o apie amzhino gyvenimo mita ash jau rashiau atsakydamas kestautui - nemegstu kartotis...