Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: rimantas
Data: 2010-03-01 14:01:21
Kažkodėl man šitas jau visai panašu į religijų pasakojimus apie kitus
pasaulius, dvasias ir dar kažką.
Ir net sakyčiau panagrinėjus religijas jos pranašesnės, nei šita hipotezė.
Nes visose pasaulio religijose aprašomi panašūs dalykai. Galima teigti, kad
nepriklausomi stebėtojai visame pasaulyje stebėjo kažką.
Manau, kad  mokslo reikalas būtu ne kažką neigti, o aiškintis, kas tai
galėjo būti. Tik panašu, jog kartais mokslo žmonės pikti ant religijų dėl
savo silpnumo - neturi priemonių nieko panašaus patikrinti.