Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: lingus
Data: 2010-03-01 15:35:31
Tautvydas wrote:

> paaiskinimas:
> - tikintis visus zmones laiko (vertina) kaip savo brolius, nepriklausomai nuo religijos, odos spalvos, turto, kalbos ar politikos.
Retai tenka girdėt kažką labiau nutolusio nuo realybės. Islamistams visi
neišpažįstantys jų religijos yra infidel'iai ir turi būti atversti arba
nužudyti. Beje "vietiniai" homoseksualistai taip pat. Moteris pas juos
suprantama pagal Borato filosofiją: vyras, arklys, šuo, moteris, žiurkė
ir tuomet visi tarakonai... Žydai pjaunasi su jais jau kiek metų vien
dėl religinių simbolių? Ar gali duoti faktų kur ateizmas (būtent
ateizmas, o ne koks nors pakvaišėlis netikintis baubais) užsiiminėjo
lyčių, seksualinių pažiūrų, rasių diskriminacija?
> - netikintis remiasi tikslingumu, o tikslinguma ivertina kaip malonuma (tikslo pasiekima) bet kokia kaina.
Kuo tikslo siekimas yra blogas veiksmas? Ir kodėl bet kokia kaina? Nes
aš vakarais netykau bobučių grįžtančių iš parduotuvės, kad galėčiau
atimti 20ct. Penkios bobutės ir jau litas! Žinai kodėl, todėl kad
būdamas ateistas/agnostikas vis vien turiu moralines nuostatas. Ir jos
pas mane yra tikros, jas pasirinkau pats, o neįvarė vien tik baimė, kad
nepateksiu į VIP sekciją numirus.

> p.s.
> tai ir paaiskina nusikaltimus, karus, zudymus.
 > tai juk padeda pasiekti malonuma (tik iliuzija tikincio vertinimu).
Kas yra "tai"? Nes pagal tavo filosofiją gali būti ir Karlsonas? Vien
pasakymas, kad tai paaiškina nieko nepaaiškina, reikia parodyti kaip ir
dėl ko paaiškina, taigi tęsk...