Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: lingus
Data: 2010-02-26 23:56:00
Deja pagrindai šio besivystančio mąstymo vis dar tie patys kur buvo
anksčiau, būtent todėl mąstymas ir tobulėja. O "kai ne kurie" savo
evoliuciją suvaržę dogmomis, ir galvoja, kad viskam suprasti užtenka
vienos knygos. Juk toje geroje knygoje parašyta, kad ji yra gera, o juk
gera knyga meluoti negalėtų! O tobulėt galui nematau nei aš nei, manau,
Toxis... ;)