Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: lingus
Data: 2010-02-26 11:26:08
Kestautas wrote:
> "lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lietuva>
> Jeigu manote, kad racionalu tik tai,
> ka sugebi siuo metu paaiskinti logiskai
>  - esi istriges ir niekada nieko naujo nesurasi/nesukursi.
Na jeigu mokslas nieko naujo nesukuria tai aš papuoliau į aklagatvį
bandydamas kažką tau išaiškinti. Va religijos tai suprantu - tiesiog
inovacijų lyderės :D

> Atsakymas rodo primityvia mastysena
> (suprasta ne klausimo esme, o primityvus paraidinis vertimas)
Supratau būtent tai ką parašei, jei tau nesiseka perteikti minčių
žodžiais tai nesuprasime vienas kito, nes aš krištolinio rutulio
nenaudoju. Problema ir yra tame, kad "dvasingieji" šventuose šaltiniuose
ieško paslėptų minčių ir yra apsėsti ne paraidinio vertiNImo, tokiu būdu
kiekvienas susidaro sau patinkančias išvadas. Net tos pačios kilmės
religijos atstovai pjaunasi vieni su kitais dėl esminių dalykų.

> Ten pateikta ivairiu nuomoniu rinkinys,
> kazkuria is ju arba is viso originalia gali tureti kiekvienas.

nuomonių kurios turi mokslinį pagrindą, nes ilgą laiką buvo tikrinamos
ir keičiamos atsižvelgiant į naujausius įrodymus. Tu turi tik
filosofinius svaičiojimus, kurie yra neįrodyti, kad veikia, arba
įrodyti, kad neveikia.