Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-01 15:25:51
"Tautvydas" <tautrim@stud.ktu.lt> wrote in message news:hmgedh$msu$1@trimpas.omnitel.net...
> - tikintis visus zmones laiko (vertina) kaip savo brolius, nepriklausomai nuo religijos, odos spalvos, turto, kalbos ar politikos.

ir kaip brolius zhudo, degina, karia, ir spardo?! KA TU KLIEDI?! kur tu gyveni tautieti? Gal kartais ishlysk ish savo susikurto pasaulio ir pazhiurek kaip viskas vyksta?
Bazhnychia ~1800 metu enge zhydus del to, kad jie "nuzhude ju dieva"
Zhydai gi atejo i vieta kur sau ramiai gyveno palestiniechiai ir pareishke, kad susirinkit shmutkes ir varykit ish chia, nes "shita zheme mums pazhadejo dievas"
Musulmonai apskrytai visus kurie yra ne musulmonai laiko shunimis ir juos reikia arba paverst musulmonbais arba nuzhudyt
Krikshchionys nekenchia homoseksualiu zhmoniu nes mat "taip parashyta biblijoj".

man net truksta zhodzhiu atsakinet i toki absurda.

> - netikintis remiasi tikslingumu, o tikslinguma ivertina kaip malonuma (tikslo pasiekima) bet kokia kaina.

dar grazhiau. . nuskot rukyt viska ka randi vieshajam transporte po sedynem, nes ai jau visai ishlyde tavo smegenis, jei jos ten kadanors buvo...

> p.s.
> tai ir paaiskina nusikaltimus, karus, zudymus.
> tai juk padeda pasiekti malonuma (tik iliuzija tikincio vertinimu).

p.s. tavo shitas postas paaishkina tavo religinguma. zhiniu 0, supratimo apie pasauli 0, istoriniu zhiniu 0. Savoku supratimo - 0, Tu tikrai jau studijuoji (meilas ktu?) tu kokioj mokykloj mokeisi? Nes ash norechiau ju valdzhia uzh nusikalstama aplaiduma paduot i teisma - zhmones visai nedirbo savo darbo, uzh kuri jiems mokama ish musu kishenes...