Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-01 15:05:18
"Tautvydas" <tautrim@stud.ktu.lt> wrote in message news:hmgc5d$j6t$1@trimpas.omnitel.net...
> "rimantas"
> - visai ne, rimti mokslo zmones i religijas ziuri rimtai,
> o "pikti" yra psiaudo mokslininkai is "politini ateizmo" universitetu...

gal galima shiek tiek konkretumo? norechiau tokiu rimtu mokslininku sarasho, su ju specialybiu sarashu, ir butu neblogai sarsho, ka jie naujo atneshe mokslui

nes mano turimos zhinios teigia kas 93% aukshtojo mokslo (greater science) atstovu amerikoje yra netikintis (aukshtasis mokslas tai fizika, astronomija, astrofizika, etc.)..
http://www.stephenjaygould.org/ctrl/news/file002.html
ir jei neklystu paskutiniai duomenys teige, kad belike 3%, bet kadangi nebegaliu rast tos apklausos, naudosimes 12 metu senumo duomenimis...