Tema: Re: Apie nematomus ateivius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-01 11:57:06
> Čia gal jis pagalvojo apie žydų apipjaustymus ar Azijos/Afrikos klitorių
>  šalinimus? Bet įvyko kažkoks disonansas ir šie "nuopelnai" prisiskyrė
> Ateistams :D
> O šeip jeigu aš ir mano partnerė jaučiamės patenkinti ką veikiame lovoje
> tai suprask aiškiai - ne tavo reikalas ką mes veikiame!

nu jo, kiek ash prisimenu ateistai dar vieshai engia homoseksualus, kishasi kaip kada galima myletis ir kokia kontracepcija naudoti. Dar kiek prisimenu per tuos shlikshtynes ateistus moterims negalima naudoti nuskausminamuju gimdymo metu, nes tie sukos ateistai buvo prigalvoje visokiu pasaku, kad ju dievas del obuoliu vagystes bobas pasmerke gimdyti kanchiose. (taip taip, butent bobas, nes pagarba moterims yra grynai religiju nuopelnas).. oh wait...