Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-11-26 13:27:41
Nu bet su priedėliu tai paprasta buvo... Įkišau laidą, suvedžiau kažkokį tai
dzin kodą, priedėlis kažką tai parsisiuntė ir fsio, žiūriu IPTV... Kodėl
geras Panasonic telikas negali turėt tokios galimybės? Tikrai pirkčiau... O
dabar tai koks skirtumas koks TV gamintojas, vis tiek tarpinis prietaisas
reikalingas...

"budulis vulgaris"  wrote in message

2014-11-26 12:50, Jonas Kalvis rašė:
> Pasakysiu atvirai, pasigendu tik vienos f-jos - galimybės LEGALIAI
> žiūrėti IPTV be būgnelių ir šokių aplink laužus... Mane tenkintų tokia
> galimybė: įkiši tinklo kabelį atvesta nuo maršrutizatoriaus iki TV į,
> tarkim Lietuvos Geležinkelių (LG) vaizdarodį, įjungi TV ir žiūri IPTV,
> kurį man teikia TEO... Nes dabar kažkodėl, tam kad TEO IPTV matyčiau,
> reikia priedėlio (kažkada reikėdavo priedėlių ir DVB-T žiūrėjimui). Tai
> gi, kas trukdo žiūrėti IPTV be tarpinio priedėlio? IPTV tiekėjas ar TV
> gamintojas?

nu tai su jokiu TV tu taip nepadarysi, kad įkišai ir žiūri.