Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-24 17:54:06
news:m4vfav$dhj$1@trimpas.omnitel.net...
On 2014-11-24 15:13, Caponi wrote:

> O jei koja skauda, ar siaip is po kaldros list nesinori, o telefonas
> kitam kambario gale,  o meilužė tuo metu "ant viršaus", o gretimam
> kambarį, kur tabletė,
ateivių įsiveržimas vyksta, kaip tada?

> Žodž, pritariu, Samsungo ar Panasoniko SMART'as prie tokių aplinkybių
> iškart tampa patogiu.

:)

Nu va matai :-) Siaip tai jo, man irgi tie visi teliko internetai ir kitos
bybienes pakankamai tarmaznutos ir nepatogios, o bet taciau yra buve kelis
kart, kad eme ir praverte, bo tinginys pasirode didesnis, nei kancios
(tiesa, pas mane yra Samsungine klava su touchpadu, teksto rinkimas su
paprastuoju distanciniu jau butu gerokai virs kantrybes ribu :-))

> Kievienam savo. Man per akis to ka siulo elementoriskas Samsung grotuvas
> is USB flashkiu.

Pvz. BD3D.iso rodo? O iš serverio?

Tikriausiai ne, as snekejau apie elementarius filmo paziurejimo poreikius
(rasiau butent "Man per akis"), pagrinde vaikams filmuku rodyma.
Ir nors man asmeniskai 3D kazkaip visai nikuja nereikalingas dalykas
(kinoteatre dar dar, bet ir tai didelio ispudzio keli bandyti nepaliko
(tikriausiai mano smegenai taip sutverti, kad nepernesa apipisinejimo :-)),
tai per telika isvis bybiene auksciausio lygio), taciau visgi nera ko noret
supernavaroceno visaedzio kombaino uz 2-4KLt, rimtas (ar pusrimtis) namu
kinoteatras yra visai kas kita nei elementoriskas telikas, t.y. jei
poreikiai didesni uz vidutinius, tai ir aparatura atitinkama turi but, ir ne
tik apie telikus ar vaizdo atkurima apskritai snekant.

> Juk is esmes diskusija apie IPTV,

Nu taip nuvažiavus į lankas, dabar staigiai grįžt į temą yra negerai :)
Pernelyg didelis šokas organizmui. Palaipsniui, prašom... :]

Nu as kiekvienam poste stengiuosi grazint viska prie istaku :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/