Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-25 15:37:10
> "Šiuo metu LRT jau kuria programėles ir kitiems išmaniesiems
> televizoriams."

> Šiaip Icetom, kaip Panasonic atstovas siame newsgroup'e gal galėtų
> pasidomėti šiuo reikalu?

Užklausiu. Kaip galimas sprendimas žiūrėjimui dabar, tai per naršyklę (jei
kalbėti apie 2014 m. modelius). Greičiausiai ne taip patogu (nemačiau, kaip
LRT programėlė atrodo Samsung telike), bet žiūrėti įrašus turėtų būti
galima. Mano VT60 reklamas parodo, bet pačio video ne LRT mediatekoje,
TV3Play iš vis neužkrauna video. Berods anksčiau veikė, gal pakeitė ką
tinklalapiuose.