Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: amenox
Data: 2014-11-24 02:20:42
Nekilo noras pvz. kompuose  grįžt į DOS? Kam tos aplikacijos, GUI ir
kitokios nesamonės? Taip pat ir su TV, SMART ir suteikia tam TV ar tiesiog
monitoriui patogiai pasiekti turinį. Kas per mada siūlyt tuos media boxus,
kodėl nusipirkus TV dar reikia ieškoti ir jungti kažką prie jo papildomai?
Šiais laikais jie jau po defoltu turi būti kiekvienam TV. Apie gykus kita
šneka, jei jiems patinka apsikarstyt dėžutėm ir laidais valio, vėliavą jiems
į rankas, tada dar ir tunerį jiems ištraukt reiktų, tegu komplektuojasi
viską patys. :)