Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-24 15:57:54
"budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
news:m4uq94$pgt$1@trimpas.omnitel.net...
> Visa tai yra žiauriai subjektyvu.

Tikrai taip, todel ant svieto ir neegzistuoja idealiu gaminiu, vieni tinka
vieniem, kiti kitiem

> Pvz. man atmazkė, kad Samsung palaiko NTFS yra visiskai px. Pas mane
> namie nėra nei vieno kompo, palaikančio NTFS. Tad man nuo to NTFS
> palaikymo nei silta, nei šalta.

Kompai visi palaiko. Del OS klausimas jau kitas, principe turbut visos ta
gali, tik reikia papildomo judesio, jei sneka eina ne apie MS produkcija.

> Taip pat gal galėtum parodyti fotiką, kuris SDXC kortelę formatuoja
> NTFS, o ne exFAT? Kaip per tą Samsung man pasižiūrėti nuotraukas iš savo
> fotiko? Jungti fotiką per kažkurį video įėjimą? Perfrazuojant tave: nu
> nesiverčia pilnaverčiu SMART vadinti derinio, nesugebančio parodyti
> nuotraukų iš SDXC kortelės.

Jei jau taip kabinetis prie zodziu, tai Samsungo problema del nuotrauku is
korteles rodymo yra ne SMART'e, o tame, kad jie tiesiog neturi Card
Readerio - jei tai reikalinga, tada taip, cia Panasonic'as rulina

> Oho, tu čia atlikai apklausą ar kaip, kad taip tiksliai žinai? Aš tai
> kaip tik manau, jog gamintojai tikrai pasidomi kaip vartotojai TV
> naudoja ir atitinkamai elgiasi. Ko gero IPTV iš custom playlistų vis tik
> yra ant tiek neaktuali pasauliniu mastu ir įdomi tik kai kuriose
> mažytėse rinkose bei nedidelei daliai geek'ų, kad niekas išskyrus
> Samsung (ir LG gal?) nesirūpiną tą supportą įdėti.

Aha, buvo laikas, kai ir skaitmeniniu tiuneriu gamintojai nededavo ir ka?
Teigti, kad IPTV siais laikais dar vis egzotika, o ne realybe yra mazu
maziausiai kvaila, todel kad pirmieji ta kryptim pajudejo Samsung (ir LG
gal), jiem tik pliusas, zek po metu ar dvieju tai pataps standartu ir
Panasonic'uose :-)

> Pvz. aš būčiau labai patenkintas, jei telika eitų su įvairių softcam'ų
> palaikymu ir man nebereikėtų naudoti SAT receiverio. Nu bet aš suprantu,
> kad tokių, kuriems to reikia, yra mažuma + tai nėra legalu (beje, tie
> custom playlistai legalūs?), tai niekas iš gamintojų to ir nedaro.

Dar karta kartoju - IPTV yra TV signalo perdavimo budas, kuris pats is saves
nera nei legalus, nei nelegalus, kaip ir koks analoginis TV tiuneris (gi
irgi nelegaliai galedavai prie kabelines prisijungt :-)).

> Nu bet galima pareikšti, kad visi tie SMART (Samsung įskaitant) yra
> chuinia visiška ir neturi teisės SMART vadintis, jei elementaraus
> cardsharingo nepalaiko. Ir torrent TV. Ir aplamai filmų is Linkomanijos
> neina per juos žiūrėt.

O tai i SD kortele piratiniu filmu is LM isirasyt neina ir i Panasonica
ismeigt? Ar cia vel dvigubi standartai - kovojama su nelegalia IPTV, bet
suteikiam kitas galimybes nelegalu kontenta ziuret? Gal tada kovotojam uz
idealu pasauli reiketu visus imanomus vaizdo saltinius uzraugt, atsisakant
visu Card Readeriu ir USB jungciu? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/