Tema: Re: Panasonic 42AS650E trumpai
Autorius: 5p00ky
Data: 2014-11-25 21:48:36
Ačiū, pabandysiu ir šiuos nustatymus, kai bus daugiau laiko.

Pora klausimų:
1. Ar galima eksportuoti kanalų sąrašą į USB (ir importuoti)?
2. Gal man pasivaideno, ar vis dėlto yra greitesnis kanalų numeravimo
metodas užuot ėjus per meniu? Vienu momentu lyg ir buvau įjungęs
kažkokią tiesioginio numerių priskyrimo funkciją. Išnaršiau visą
e-pagalbą, nieko neradau.

Į klausimą, ar patenkino lūkesčius, galiu atsakyti, kad esu apimtas
mažytės euforijos: niekada neturėjau tokios įstrižainės TV :) Ir nors
žinau, kad tai nėra Panasonic išskirtinumas, esu linkęs kol kas į daug
ką žiūrėti atlaidžiau, tuo labiau, kai negaliu fiziškai palyginti su
dabartiniais kitų gamintojų modeliais.