Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: RaR
Data: 2014-11-24 12:26:21

> Yra dalis informacijos, kurios negaliu viešai skelbti, štai ir viskas.
> Kas taip sunkaus suprasti?

Atrodo, Panasonic tikrai ne vienas iš daugelio, jis tikrai ypatingas,
bent savo rinkodara - kai kiti gamintojai visaip stengiasi išpūsti savo
būtus ir nebūtus privalumus, Panasonic privalumai yra slapta
informacija, kurios jų atstovas neturi teisės skelbti. Ar aš kažkaip ne
taip supratau šį tavo pasakymą?

O šiaip labai keista buvo iš šalies paskaitinėti jūsų diskusija. Blyn,
iš pradžių pagalvojau, agresyvus nepraustaburnis tas monaxas. Po to dar
paskaitau ką parašė tau - ogi nieko! Ir staiga pasidaro akivaizdu, kad
tavo asmenybė visiškai susitapatino su Panasonic brandu, bet kokią šio
brando kritiką priimi kaip asmeninį įžeidimą ir net nepajauti kad kažkas
čia ne taip.